جمعه, 1403/01/10

قالب حرفه ای وردپرس

امروز در تم تاک با شما عزیزان هستیم تا به معرفی یکی از قالب های حرفه ای وردپرس بپردازیم با ما همراه باشید.

 

معرفی قالب وردپرس چند منظوره بوو

قالب بوو، پوسته وردپرس چند منظوره Boo - چند منظوره

قالب Boo از قدرتمندترین قالب های چند منظوره وردپرس میباشد، بسیار آسان و سریع است. بیایید باهم جادوی پنهان بوو را که به شما قدرت خلق سایت های رویاییتان را می دهد بررسی کنیم. قالب Boo به شما این توانایی را می دهد تا هر طرحی را تنها در چند دقیقه و بدون هیچ مهارت کدنویسی ایجاد کنید. افزودن هریک از تمپلیت یا الگوها و سفارشی سازی آنها با وبسایت ساز زنده بسیار بسیار آسان است. الگوهای مورد علاقه خود را تنها با یک کلیک از دسته بندی های تفکیک شده درون ریزی کنید و آنها را تا آنجایی که میخواهید سفارشی و شخصی سازی کنید. در قالب وردپرس بوو نمونه کاری بیفزایید تا کارهای خود را نمایش دهید، فروشگاهی اینترنتی برای فروش محصولات خود راه اندازی کنید، یا تجارت خود را با جعبه های خدمات ارتقاء دهید. این یک قالب حرفه ای چندمنظوره است.

شما می توانید بیش از 300 طرحبندی و الگوی ساخته شده توسط بهترین طراحان دنیا را باهم ترکیب و مطابقت دهید. این مجموعه همه کاره ترین الگویی است که تابحال ساخته شده. به معنای واقعی کلمه، در عرض چند دقیقه، شما میتوانید وبسایت منحصر بفرد خود را بسازید. قالب چند منظوره وردپرس بوو  سریعترین و آسان ترین راه برای رسیدن به سایت رویایی شماست.

 

قالب وردپرس چند منظوره بوو، قالب Boo

قالب وردپرس چند منظوره Boo

قالب بوو به شما یک وبسایت ساز نمیدهد، بلکه قدرت خلق کردن را میدهد…

توجه شدید به جزئیات جوهره اصلی طراحی منحصربفرد بوو است. هر سایتی را که تصور میکنید بدون هیچ دانش و مهارت کدنویسی بسازید. سقف آرزوهایتان آسمان است! این با استنفاده از صفحه ساز ویژوال کامپوزر امکانپذیر می شود. تغییر و سفارشی سازی نامحدود و بدون کدنویسی برای کاربران این قالب فراهم شده است.

وبسایت ساز زنده

بوو روش وبسایت ساختن شما را برای همیشه تغییر خواهد داد. این ویژگی قدرت گرفته از وبسایت ساز زنده است که به شما این اجازه را میدهد که وبسایت های از پیش ساخته شده را سفارشی سازی و تنظیم کنید یا بدون هیچ دانش و مهارت کدنویسی آن ها را طبق سلیقه خودتان خلق کنید. این روش تا به اینجا آسان ترین و سریع ترین راه برای دستیابی به سایت رویایی شماست.

جهان بوو

وقت ارزشمندتان را با شورت کدهای خسته کننده تلف نکنید. جهان بوو شامل بیش از 300 بلوک محتواست تا همه چیزهایی که شما برای ساخت وبسایت هایی منحصربفرد در چند دقیقه و بدون هیچ مهارت کدنویسی نیاز دارید فراهم کند.

نصب کننده هوشمند

رابط کاربری مبتکرانه و ساده راهنمایی برای راه اندازی بلافاصله وب سایت شما خواهد بود. هریک از دموها را با یک کلیک نصب کنید. همچنین میتوانید قسمت های مختلفی همچون رسانه، تنظیمات قالب یا فقط محتوا را جداگانه درون ریزی کنید.

نمونه کارهای خیره کننده

با ساختاری که بوو برای نمونه کارهایش ساخته است، میتوانید همه چیز را در بخش نمونه کارها تنظیم و سفارشی سازی کنید. با لایه بندی های خیره کننده، شما میتوانید وبسایتی جادویی از نمونه کارهای حرفه ای خود داشته باشید.

روی همه دستگاه ها عالی کار میکند

این ویژگی محتوای شما را به صورت خودکار برای بهترین تجربه در دستگاه های مختلف تطبیق میدهد. شما مختار هستید تا هر محتوایی را در هر دستگاه خاصی فعال/غیرفعال کنید.

محصولاتتان را آسان بفروشید

فروشگاه اینترنتی منحصربفرد خودتان را به کمک بهترین فروشگاه ساز همین امروز راه اندازی کنید.

شروع به نوشتن کنید

کاربران خود را تحت تاثیر قرار دهید و بگذارید آنها با منحصربفردترین بلاگی که تا به حال ساخته شده در کنار شما رشد کنند.

از 27 می 2003 که برای اولین بار وردپرس منتشر شده تا به امروز، قالب های وردپرس بهترین و سریعترین راهکارهای طراحی وب سایت آماده هستند. با قالب وردپرس چندمنظوره بوو می توانید سایت هایی با کاربردهای مختلف راه اندازی کنید.

 

مشاهده دمو و دانلود قالب

 

قالب چند منظوره وردپرس بوو | قالب بوو | قالب Boo | پوسته چندمنظوره بوو | Boo Responsive MultiPurpose WordPress Theme

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *