پنجشنبه, 1403/01/09

بهترین قالب چند منظوره وردپرس

قالب چند منظوره وردپرس

پوسته چند منظوره وردپرس، از پرکاربردترین و در عین حال قوی ترین پوسته های سایت هستند. به دلیل استفاده از این قالب در چندین سبک متفاوت ویژگی های جذابی در در آنها تدارک دیده شده است. منظوره از چند منظوره بودن یک قالب وردپرس آن است که در عین حال که برای سایت های شرکتی کاربرد دارد، برای سایت های شخصی هم مناسب است. امکاناتی چون وبلاگ قدرمند و قوی، امکانات فروشگاهی و پرداخت آنلاین را براحتی میتوان لحاظ کرد. همچنین برخی قالب ها امکان ایجاد چندین دموی مختلف را ایجاد می کنند. هم میتوانند براحتی برای یک سایت پزشکی مورد استفاده قرار گیرند و هم برای ایجاد وب سایت مهندسی عمرانی.

قالب اکسترا قدرتمند ترین قالب چند منظوره وردپرس

قالب اکسترا وردپرس بی شک یکی از بهترین قالب های وردپرس می باشد. در ادامه به ویژگی های منحصر به فرد قالب xtra می پردازیم و خواهیم دید قالبی هست که هم نیازهای طراحان و حرفه ای ها را برطرف می کند و هم نیازهای افراد مبتدی. قالبی با انعطاف نزدیک به 100 درصد. در این قالب تقریبا همه بخش ها قابل شخصی سازی و بازطراحی بدون نیاز به کد نویسی می باشد.

هر چند با قالب اکسترا محدودیتی در طراحی نیست اما استفاده از دموهای آماده این قالب خالی از لطف نیست. قالب اکسترا شامل دموهای مناسب برای کسب و کار، شخصی، فروشگاهی، خدماتی، نمونه کار، گالری تصاویر، تک صفحه، وبلاگی و … می باشد.

 

 

قالب Xtra وردپرس به روایت تصویر

دموهای متنوع قالب xtra، 70 دمو در قالب اکسترا

اکسترا قالب سریع و سبک
اکسترا قالب سئو شده

بیش از 100 المان اختصاصی در اکسترا

 

موارد ذکر شده در عکس ها فقط تعدادی از قابلیت های بیشمار قالب اکسترا بود .

یکی دیگر از قابلیت‌های بی‌نظیر این پوسته، کتابخانه‌ای با بیش از ۳۰ دموی از پیش ساخته شده است، که توسط آن شما قادر خواهید بود، در کسری از دقیقه، یک سایت کامل داشته باشید، بدون اینکه حتی خود را درگیر طراحی و یا چیدمان صفحات مختلف سایت کنید. لیست این دموها بدین شرح است:کارخانه،سرمایه گذاری ،ارز دیجیتال ،طراحی داخلی ، صنعت ،هولدینگ ، ساخت و ساز ،کسب و کار ، مشاور ، سئو ،نمونه کار ، وبلاگ شخصی ،بیمه ، استارتاپ ،پزشکی و کلینیک ،کارواش ، دکور و مبلمان منزل ،جواهرات فروشی ،رینگ اسپورت ،یوگا ،اثاث کشی ، لوله کشی ،مسافرت ،نوسازی خانه ،مکانیک ،تجارت خلاقانه ،وکیل ،خدمات نظافت ،باغبانی ،خیریه ،مهدکودک ،سالن زیبایی ،طراحی سایت ،موزیک ،هاستینگ ، رستوران

با دانلود قالب اکسترا از تم تاک  بر خلاف سایر وب سایت ها، دموهای آماده شده به زبان فارسی قالب، بدون پرداخت هزینه اضافی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

دانلود قالب اکسترا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *