جمعه, 1403/01/10

پرفروش ترین قالب چندمنظوره وردپرس

دوستان در این مطلب از تم تاک  قصد داریم یکی از پرفروش ترین قالب های چند منظوره وردپرس رابه شما معرفی کنیم با ما همراه باشید .

پوسته چندمنظوره وردپرس جولین Jevelin MultiPupose

پوسته چندمنظوره وردپرس جولین Jevelin MultiPupose

ویژگی های قالب چند منظوره jevelin

با ابزار نصب کننده خودکار یا easy installation شما میتوانید وب سایت خود را تنها در عرض چند دقیقهکاملا مشابه پیش نمایش ها راه اندازی کنید. به سادگی پیش نمایش را انتخاب کنید و از طریق فایل راهنمای نصب پوسته پیش نمایش مورد نظر را به راحتی نصب کنید. در ادامه بقیه ویژگی های این قالب ورپرس زیبا بیان می شود.

پیش نمایش های چندمنظوره jevelin

قالب jevelin یک قالب چند منظوره خلاقانه می باشد که دارای کتابخانه ای از پیش نمایش های متنوع است. از پیش نمایش تجاری گرفته تا آژانس دیجیتال ، صفحات فرود ، فروشگاه اینترنتی ، وب سایت شخصی ، جشن عروسی ، شرکتی ، گالری نمونه کار ، عکاسی و فتوگرافی ، رویدادها ، باشگاه ورزشی، و هر نوع وب سایت دیگری را که نیاز دارید با جولین میتوانید طراحی کنید.

طرح بندی های شگفت انگیز و خلاقانه

همانند پیش نمایش های ساخته شده در جولین شما میتوانید به پکیج صفحات از پیش تعریف شده دسترسی داشته باشید و هر کدام را که نیاز دارید با یک کلیک انتخاب کرده و آن مورد را شخصی سازی کنید و بصورت کاملا و آسان آن را شخصی سازی کنید. گزینه های سفارشی بیشماری برای شخصی سازی در نظر گرفته شده است که بدون نیاز به هیچگونه کدنویسی میتوانید از آنها استفاده کرده و لذت ببرید. از شخصی سازی رنگ و شمای سایت گرفته تا جزئی ترین قسمت را میتوانید شخصی سازی کنید.

صفحه ساز کشیدن و رها کردن کاملا فارسی

علاو ه بر پنل تنظیمات پوسته جولین ابزار ساخت صفحات پیشرفته با کشیدن و رها کردن المان ها بدون نیاز به یک خط کدنویسی نیز درون جولین برای راحتی و سریع انجام دادن کارها در نظر گرفته شده که بصورت کامل فارسی سازی شده و به راحتی میتوانید با کمک توضیحات فارسی سایت را شخصی سازی کرده و لذت ببرید.

ابزار قدرتمند جهت نمایش نمونه کارها و پروژه ها

توسط پلاگین اسلایدر اورجینال و فارسی که درون پوسته قرار داده شده میتوانید اسلایدرهای شگفت انگیزی را برای وب سایت خود پیاده سازی کنید و مشتریان را مجذوب خود کنید. ما برای استفاده از هر چه بهتر در ساخت اسلایدرهای شگفت انگیز پکیج اسلایدرهای پریمیوم اصلی اسلایدر رولوشن را درون بسته نصبی برای کاربران محترم قرار داده ایم که در صورت نیاز میتوانید استفاده کنید.

مگامنو های مدرن و خلاقانه

منوهای سایت خود را به مگا منو ارتقاء دهید. در حال حاضر شما میتوانید محتواها و تصاویر را در منوهای کشویی خود نمایش دهید که بازدیدکنندگان برای رسیدن هر چه سریعتر به محتوای مورد نیازشان تشویق شوند. افزونه مگامنو اصلی وردپرس نمایش جذابی از منو و زیر منو را برای فهرست های شما فراهم می کند.

عملکرد اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی

درون جولین از حالت های متنوع اشتراک گذاری استفاده شده که کاربران به راحتی میتوانند مطالب و محتوای مورد نیازشان را به راحتی با دوستان و کاربران دیگر به اشتراک بگذارند.

پنل تنظیمات پیشرفته و 100% فارسی

از طریق پنل تنظیمات پوسته جولین میتوانید انواع شخصی سازی های را ائم از تغییر فونت ، رنگ بندی پوسته ، شبکه های اجتماعی ، حالت های پیش بارگزاری ، سربرگ ، صفحه 404 سفارشی ، پاورقی و تنظیمات اصلی سایت را شخصی سازی کنید و همه چیز برای سفارشی سازی یک سایت کامل فراهم شده است 🙂

ابزارک های سفارشی متنوع

ستون های سایدبار ، پاورقی ، و ناحیه های دیگر وب سایت را با ابزارک های سفارشی جولین ، نمونه کارها ، آیکون های شبکه اجتماعی و… را تنها با چند کلیک ساده سفارشی سازی کنید.

پشتیبانی کامل از فروشگاه ساز ووکامرس

با مجموعه ای از قابلیت های متنوع که در فروشگاه ساز کامل ادغام شد و درون جولین موجود هستند میتوانید یک فروشگاه حرفه ای آنلاین و کاملا کاربردی بسازید. طرح بندی استایل های کاملا واکنشگرا داشته باشید و مهم نیست با چه دستگاهی سایت شما به نمایش گذاشته میشود جولین بصورت اتوماتیک به این عمل واکنش نشان میدهد و طرح سایت با صفحه نمایش واکنش نشان داده تا کاربران و بازدیدکنندگان هر چه راحت تر بتوانند درون وب سایت شما گشت و گذار کنند.

بهینه شده برای موتورهای جستجو + افزونه Yoast Seo Premium  فارسی

اگر برای طراحی سایتتان قالب jevelin را انتخاب میکنید، داشتن یک وب سایت بهینه کمترین چیزی است که تحویل میگرید و جای هیچ نگرانی نیست. تمرکز جولین روی سئو قوی می باشد، وب سایت شما با جولین همیشه به دنبال بهترین فرصت ها در موتورهای جستجو می باشد که از رقبا سبقت بگیرد. همراه پوسته جولین افزونه Yoast Seo Premium قرار داده شده و به دور از هرگونه تبلیغات اضافی درون پلاگین است همچنین آپدیت های آن بهمراه پوسته جولین ارائه میگردد، سئو سایت خود را با استفاده از این افزونه ارتقاء داده و در بالاترین نتیجه ها در موتورهای جستجو خود را آشکار سازید.

چند زبانه و راستچین سازی استاندارد

جولین بصورت یکپارچه برای چندزبانه شدن ساخته شده و این امکان را به راحتی به شما میدهد که سایت خود را به زبان های متنوع ترجمه کنید. از راستچین استاندارد بصورت کامل پشتیبانی میشود. و همچنین دارای افزونه چندزبانه داخلی نیز می باشد و نیازی به خرید افزونه اضافی نیست.

 

مشاهده دمو و دانلود

 

 

قالب jevelin | قالب جولین | قالب وردپرس حرفه ای jevelin | | قالب چندمنظوره جولین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *