سه شنبه, 1403/02/11

افزونه ChatGPT، تولید محتوا با هوش مصنوعی virmuni

دوستان تم تاکی در این پست قصد داریم پلاگین محبوب و کاربردی chatgbt را به شما عزیزان معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

افزونه ChatGPT، تولید محتوا با هوش مصنوعی virmuni

معرفی افزونه ChatGPT

تولید محتوا برای سایت یک مساله زمانبر است که باید توسط نیروی متخصص انجام شود. احتمالا درباره هوش مصنوعی ChatGPT شنیده اید که می‌تواند بر اساس سوالات شما در هر زمینه و در کمترین زمان محتوا تولید کند. افزونه ChatGPT از فناوری چت جی پی تی استفاده می کند و به صورت رایگان، خودکار و سریع برای هر موضوعی که بخواهید محتوای با کیفیت تولید می کند. محتوای تولید شده دقیق و حرفه ای بوده و مشابه با محتوای تولید شده توسط انسان است.

اگر صاحب یک سایت هستید و می خواهید مقالات خود را با یک روش جذاب و متفاوت تولید کنید افزونه ChatGPT انتخاب مناسبی است. با این افزونه که از Api های ChatGPT استفاده می کند محتوای خود را با هوش مصنوعی چت جی پی تی تولید کرده و محتوای با کیفیت و موثری را به کاربران خود ارائه دهید. همه افرادی که به دنبال تولید محتوا هستند مانند نویسندگان، کاربران و غیره می توانند موضوعات تخصصی و پیچیده را به این افزونه بدهند و محتوای با کیفیت را در عرض چند دقیقه دریافت و سپس محتوا را ویرایش و به بهترین شکل بهینه کنند.

ChatGPT که فناوری ارائه شده توسط پلت فرم OpenAi است محدودیت هایی دارد. یکی از این محدودیت ها تحریم ایران و مشکل استفاده از پیش شماره ایران برای ثبت نام در چت جی پی تی است که برای رفع آن باید شماره مجازی خریداری کنید. محدودیت دیگر این است که بخشی از امکانات پلتفرم پولی هستند. افزونه چت جی پی تی این مشکلات را ندارد و شما با یکبار خرید افزونه می توانید هرنوع و هر تعداد محتوا را تولید کنید.

مزایای افزونه تولید محتوای رایگان با ChatGPT

این افزونه وردپرس که برای تولید محتوای رایگان با API چت جی پی تی به کار می رود و مزایای زیر را برای افرادی که استفاده می کنند دارد.

  • تولید محتوای با کیفیت در عرض چند دقیقه با افزونه ChatGPT

محتوا و تولید محتوا، یکی از حیاتی ترین و حساس ترین بخش های هر کسب و کاری است. کسب و کار شما، در هر زمینه، سبک و اندازه ای که باشد، در موارد گوناگون نیاز به آموزش و تولید محتوا دارد اما تولید محتوا امری زمان بر و هزینه بر است. با استفاده از هوش مصنوعی، می توانید محتوای مورد نظر خود را در چند دقیقه دریافت کنید. کافی است مشخصات مطلب مورد نظر خود را اعم از  موضوع، کلید واژه، تعداد پاراگراف ها و سوالات متداول (FAQ) وارد کنید، در زمان بسیار کوتاهی مقاله مورد نظر خود را می توانید از افزونه ویرمونی دریافت کنید.

  • با افزونه ChatGPT دیگر نیازی به استخدام نیروی تولید محتوا ندارید

کسب و کارهای آنلاین، برای تولید محتوای خود معمولا یک تیم تولید محتوا استخدام می کنند. اما با استفاده از افزونه تولید محتوای رایگان با ChatGPT، دیگر نیازی به این کار نیست. کافی است کلمات کلیدی مقاله مورد نظر خود را به درستی وارد کنید. پس از دریافت مقاله، فقط نگاه کوتاهی جهت ویرایش به مقاله بیندازید.  همچنین می توانید با انتخاب گزینه انتشار خودکار، مقاله خود را بدون نیاز به تایید منتشر کنید. لازم به ذکر است که انتشار خودکار به خاطر قوانین و صلاحدید های SEO و موتور هوش مصنوعی Chat GPT  توصیه نمی شود.

  • درگیر فرآیند پیچیده  ساخت اکانت در Chat GPT نشوید

اگر می خواهید از خدمات تولید محتوای ChatGPT استفاده کنید و به خاطر وجود تحریم ها و یا مشکلات دیگر، برای ساخت اکانت و ورود مشکل دارید (مانند شماره بین المللی و مشکلات ناشی از تحریم ها) ، می توانید از سرویس های اشتراکی چت جی پی تی ویرمونی که به عنوان هدیه برای خریداران این افزونه در مدت زمان پشتیبانی ایجاد شده، مخصوص مشتریان راستچین استفاده کنید. این سرویس های اشتراکی، برای تمام دوستانی که از افزونه های چت هوش مصنوعی ویرمونی استفاده می کنند، بصورت رایگان در دسترس است. با دریافت این افزونه کاربردی میتوانید از پنل تنظیمات گزینه فقط استفاده از کلیدهای API عمومی را انتخاب نمایید و روزانه از چند مقاله تحت سرویس های اشتراکی ما بهره مند شوید و یا بصورت بی نهایت محتوا در روز با استفاده از اکانت های اختصاصی خود داشته باشید. ( در صورت علاقه مندی به فعال سازی حساب اختصاصی خود میتوانید از تیم پشتیبانی توسعه دهنده  افزونه استفاده نمایید).در صورتی که دارای شماره بین المللی هستید و سرویس اختصاصی خود را در Chat GPT ایجاد کرده اید، کافی است یک کلید API اختصاصی دریافت کرده، آن را در تنظیمات افزونه وارد کنید و از امکانات آن استفاده کنید.

 

مشاهده پلاگین و دانلود

 

افزونه تولید محتوا با ChatGPT | تولید محتوا با هوش مصنوعی در وردپرس | افزونه محتوا ساز هوشمند | افزونه تولید محتوای رایگان با ChatGPT

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *