سه شنبه, 1402/12/29

بهترین افزونه اسلایدر وردپرس

یکی از دغدغه های طراحان و همچنین وب مستران، چگونگی ساخت اسلایدر در وردپرس است. برای ایجاد اسلایدر سایت راه های مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال می توان از کد اسلایدر html یا افزونه اسلاید شو وردپرس استفاده کرد. مسلما استفاده از افزونه اسلایدر وردپرس بسیار ساده تر و در دسترس تر است. ضمن اینکه وجود آپدیت های مختلف، خیالمان را از بابت به روز بودن و هماهنگی با قالب وردپرس راحت می کند.

امروز قصد داریم در تم تاک بهترین افزونه اسلایدر وردپرس را به شما دوستان معرفی کنیم با ما همراه باشید.

 

افزونه Slider Revolution، افزونه اسلایدر رولوشن

افزونه Slider Revolution، افزونه اسلایدر رولوشن

 

معرفی افزونه اسلایدر رولوشن

افزونه Slider Revolution یک افزونه اسلایدر وردپرس حرفه ای برای شما که میخواهید یک وب سایت متفاوت داشته باشید! افزونه اسلایدر رولوشن دارای 120 الگوی آماده فارسی و امکان ساخت اسلایدهای سه بعدی و ساخت اسلایدهای پویای ووکامرس است. رولوشن اسلایدر با دارا بودن بیش از 9 میلیون کاربر در سراسر دنیا یکی از پرفروش ترین افزونه های وردپرس است. برای داشتن یک اسلایدر زیبا اسلایدر رولوشن نیاز به یک خط کد نویسی ندارد و نصب رایگان برای شما انجام می شود.

کامل ترین نسخه اسلایدر رولوشن همراه با 120 اسلایدر آماده کاملا فارسی!

ما بیش از 20 افزودنی رایگان و قدرتمند را در کنار این افزونه قرار داده ایم تا با در اختیار داشتن گزینه های بیشتر اسلاید دلخواه و خاص خود را ایجاد کنید. با  افزونه اسلایدر رولوشن شما قادر خواهید بود نه فقط اسلایدرهای شگفت انگیز و پاسخگو بلکه هر چیزی را که در تصور دارید، ایجاد کنید. پنل مدیریت کاملا فارسی و امکانات و گزینه های دسته بندی شده طراحی تصوراتتان را بسیار راحت و سریع کرده است. دیگر وقت را هدر ندهید با نصب این افزونه وردپرس شما هم به جمع حرفه ای ها بپیوندید و یک سایت حرفه ای داشته باشید.

 

افزونه رولوشن اسلایدر فراتر از یک افزونه وردپرس

اسلایدر روولوشن
افزونه اسلایدر روولوشن

 

دانلود افزونه

 

 

خرید افزونه Slider Revolution | افزونه وردپرس اسلایدر رولوشن | افزونه اسلایدر رولوشن فارسی | رولوشن اسلایدر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *